2.09.2011

Muaturun kisah "Putera Faris dan Bandar Warni"



Tuan-tuan yang budiman, kisah Putera Faris dan Bandar Warni mengisahkan cerita seorang putera raja dari Kota Charilin. Namanya Faris.

Kisahnya bermula apabila nendanya, Nenda Mariam menyerahkan segulung surat yang yang dipanggil surat gulung. Surat itu merupakan rahsia-rahsia kejayaannya membina empayar Charilin. Surat Gulung itu sangat dikehendaki oleh Nopi dan Nodi.

Sepeninggalan Nenda Mariam ke Kota Mekah, Nopi dan Nodi merancang untuk merampas istana Charilin. Melalui bantuan Ucin, seekor kucing, Putera Faris berjaya menyelamatkan dirinya dengan melarikan diri ke Bandar Warni, sebuah bandar sembunyi yang tidak pernah diketahui orang keWujudannya.

Putera Faris mengalami pelbagai macam suasana dan keadaan di Bandar Warni. Bacalah ebuku ini untuk mengalami sendiri pengalaman Putera Faris. Adakah dia berjaya mendapatkan semula istananya dan bagaimanakah dia dapat keluar semula dari Bandar Warni? Dapatkan ebuku ini dengan percuma di sini.
Semoga tuan-tuan yang budiman menikmati karya saya ini.

1 comment:

TERIMA KASIH DARIPADA ALIFF DANIAL

Anak-anak yang genius lahir dari kalangan anak-anak yang suka membaca. Mereka membaca buku-buku akademik, dan buku-buku yang mengembangkan daya imaginasi. Daya imaginasi yang tinggi dibantu oleh pembacaan buku-buku yang baik dan bermutu samada dari segi penceritaan dan bahasanya - Aliff Danial