5.24.2011

Apa perkembangan terbaru Aliff Danial

Salam sejahtera. Selamat bertemu kembali. Sudah lama saya tidak menulis di blog ini. Sekarang saya sangat sibuk. Ada banyak projek yang sedang saya usahakan. Antara projek yang terkini ialah cuba untuk menyiapkan manuskrip

1. Puteri Merah Jambu.
2. Tiket Dunia Ajaib Untuk Putera Haziq.

Untuk makluman kalian, saya akan siapkan ebook Puteri Merah Jambu dan lengkap berilustrasi dalam fail berformat pdf. Dengan izin Allah ya. Saya berhajat hendak berikan percuma ebook Puteri Merah Jambu. Doakanlah semoga ebuku Puteri Merah Jambu akan siap dengan cepat ya.

Apakah sinopsis cerita-cerita itu? Setakat ini biarlah rahsia dulu ya. Oh ya terlupa nak beritahu, sekarang saya sudah hantarkan manuskrip Putera Fariri dan Donut Puteri Salsabila kepada PTSone. Moga-mogalah manuskrip itu diterima dan dapat diterbitkan di dalam tahun 2011. Doakan untuk saya ya.


yang benar,
Aliff Danial

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH DARIPADA ALIFF DANIAL

Anak-anak yang genius lahir dari kalangan anak-anak yang suka membaca. Mereka membaca buku-buku akademik, dan buku-buku yang mengembangkan daya imaginasi. Daya imaginasi yang tinggi dibantu oleh pembacaan buku-buku yang baik dan bermutu samada dari segi penceritaan dan bahasanya - Aliff Danial